Template Information





Gülben Ergen - 2008 - Yonca Bahcesi *High Quallity* YepYeni


Rüyamda kendimi yonca bahçesinde koşarken gördüm Çocukluğuma geri dönmek istedim saçımı ördüm Ne yük vardı omuzlarımda ne derdim oyundan başka Ne kadar güzeldi çocukluğum aslında çocuktum büyüdüm Büyüdükçe kendime duvarlar ördüm O kadar yoruldum ki bazen durmadan yürüdüm Hiç bi kalpte kalamam içinde iyilik yoksa Beklemeden giderim kalbim git diyorsa Ben küsmem hayata başkaları küsüyorsa Bir gün ışıklar banada yanacak nasıl olsa Hiç bir kalpte kalamam içinde iyilik yoksa Beklemeden giderim kalbim git diyorsa Ben küsmem hayata başkaları küsüyorsa Bir gün ışıklar banada yanacak nasıl olsa Rüyamda kendimi yonca bahçesinde koşarken gördüm Çocukluğuma geri dönmek istedim saçımı ördüm Ne yük vardı omuzlarımda ne derdim oyundan başka Ne kadar güzeldi çocukluğum aslında çocuktum büyüdüm Büyüdükçe kendime duvarlar ördüm O kadar yoruldum ki bazen durmadan yürüdüm Hiç bir kalpte kalamam içinde iyilik yoksa Beklemeden giderim kalbim git diyorsa Ben küsmem hayata başkaları küsüyorsa Bir gün ışıklar banada yanacak nasıl olsa Hiç bir kalpte kalamam içinde iyilik yoksa Beklemeden giderim kalbim git diyorsa Ben küsmem hayata başkaları küsüyorsa Bir gün ışıklar banada yanacak nasıl olsa

Etiketler , , , , , , , , ,



comment closed

Copyright © MS -MÜZİK DİNLE.
Blogger tarafından desteklenmektedir.